JANUBI-G‘ARBIY O‘ZBEKISTONDA TURIZMNI RIVOJLANTIRISHNING GEOGRAFIK XUSUSIYATLARINI IJTIMOIY SO‘ROVNOMALAR ASOSIDA TADQIQ ETISH
Аннотация
Mazkur maqolada turizmni rivojlantirishning geografik xususiyatlari ijtimoiy so‘rovnomalar asosida tadqiq etilgan. Mintaqalarning ijtimoiy-iqtisodiy rivojlanganlik darajasi turizm infratuzilmasiga ta’siri respondentlarning fikrlari asosida tahlil qilingan va ular asosida xulosalar keltirilgan.
Ключевые слова
respondentlar, so‘rovnoma, reprezentativlik, sayohatchilar, ichki turizm, mintaqaviy iqtisodiyot
Библиографические ссылки
- Komilava F.K Xalqaro turizm bozori. O‘quv qo‘llanma T-2011
- Lapasovich, M. O., Yakubovich, Z. B., Rustamovich, U. M., Nematovich, N. O., & Tolipov, F. (2020). Historical and ethnographic characteristics and socio-spiritual factors of visiting tourism in Uzbekistan. Journal of Critical Reviews, 7(6), 47-50. (https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57221665481)
- Mamatqulov X.M. Xalqaro turizm.-Samarkand, 2012
- Mirzaev M.A Turizm asoslari o‘quv qo‘llanma T-2011
- Soliyev A.S. Iqtisodiy geografiya. Tanlangan asarlar. T-2013
- Tuxliev I va boshqalar Turizm: nazariya va amaliyot. Darslik T-2010
- Usmonov M. Turizm geografiyasi.(o`quv qo`llanma)-Samarqand, 2019